Her finner du de vanligste spørsmålene som vi får inn til oss når det kommer til produkter og e-handel. Hvis du ikke finner svar på akkurat ditt spørsmål her, er du velkommen å ringe oss på 66 80 55 66 eller send en e-post til e-handel@mekonomen.no
Mekonomen Direkt er vår kundeservice for bestillinger av verkstedtimer. Du når dem på tlf. 66 80 55 66, eller direkt@mekonomen.no. Til kundeservice for e-handel kan du henvende deg hvis du har produkt-, leveranse- eller betalingsspørsmål. Du blir koblet videre til kundeservice for e-handel på tlf. 66 80 55 66, eller e-handel@mekonomen.no.
Telefon- og e-poststøtte E-handel:
Ring 66 80 55 66 eller send en e-post til e-handel@mekonomen.no. Les også gjerne vanlige e-handels- og produktspørsmål. Åpent mandag til fredag 08-15.
Mekonomen Direkt har åpent mandag til fredag 7–18. For Mekonomen Mobilitetsgaranti - tast 1, åpent 24/7. Husk og ha ditt reg nr klart.
Ja. Eneste unntaket er vår Outlet som kun finnes i webshopen.
For å finne din lokale butikk, (eller verksted), kan du enten søke med fritekst i boksen i midten på toppen av siden, eller søke via menypunktet "Butikk & verksted".
Vi sender normalt din bestilling innen 1-4 arbeidsdager, men ved større kampanjer kan leveranstiden bli forlenget.
Veiledning i produktspørsmål er akkurat hva kundeservice for vår e-handel kan hjelpe deg med. Ring 66 80 55 66 eller send en e-post til e-handel@mekonomen.no.
Lagerstatus for respektive butikk oppdateres en gang per døgn. For å sikre at produktet finnes i din butikk, anbefaler vi at du kontakter butikken.
I webshoppen finnes det omtrent 90 000 produkter, men regner man det totale antallet artikler som du kan bestille via oss, så er det godt over en million! Vil du ha hjelp med å bestille et produkt som du ikke finner i webshoppen? Kontakt kundeservice for e-handel på tlf. 66 80 55 66 så får du hjelp.
Du skal vise frem gyldig legitimasjon og din ordrebekreftelse, (eller ordrenummer). Hvis du sender noen andre for å hente din bestilling kreves en fullmakt, samt kopi av bestillerens legitimasjon.
Det finnes to forskjellige måter for å returnere varer til oss: via butikk eller via post. Returner alltid på samme måte som du mottok varen/varene, dvs. hvis du hentet varen i butikk, vennligst returnere varen i butikk. Les mer om returer her.
Reservedeler av merket ProMeister har 5 års garanti. Reservedeler merket med symbolet "Bra" har 1 års garanti, mens reservedeler merket med symbolet "Best" har 3 års garanti.
Når du handler på mekonomen.no så varierer fraktkostnaden mellom våre ulike fraktmåter og transportfirmaer. Derimot tilbyr vi alltid fri frakt til alle våre butikker rundt om i landet.