Hva kan vi hjelpe deg med?

Vår kundeservice er på plass for å hjelpe deg med stort og smått: produktspørsmål, leveringstider, butikkåpningstider eller verkstedadresser. Velkommen til å kontakte oss.


Vil du booke time i et Mekonomenverksted?

Ring Mekonomen Direkt på telefon 66 80 55 66 for å bestille service eller reparasjon. Eller kontakt oss dersom du har spørsmål om noen av våre tjenester. Åpent alle hverdager 08:00–16:00.

Du kan også sende en e-post til direkt@mekonomen.no. Les gjerne vår FAQ og vanlige spørsmål om verksteder og servicebookinger, her får du svar på flere av våre mest stilte spørsmål.

Mekonomen Mobilitetsgaranti er åpent 24/7, tast 1 når du ringer 66 80 55 66. Husk og ha bilens registreringsnummer klart.


Har du spørsmål om Mekonomen bilkonto?

Ta direkte kontakt med ResursBank kundeservice om du har problemer eller spørsmål knyttet til søknad om Bilkonto. 22 56 37 33 eller send en e-post til kundetjeneste@resursbank.no. Åpent mandag til fredag 08:00-17:00.


Har du spørsmål om utstedte fakturaer?

Ta direkte kontakt med Mekonomen Company AS på e-post kr@mekonomen.no.